Rozwój nowych technologii sprawia, że dostępnych jest coraz więcej sposobów na umieszczanie reklam tam, gdzie wcześniej było to niemożliwe. Przykładem może być folia OWV, która chętnie umieszczana jest na szybach – zarówno w samochodach, jak i budynkach. Jej atutem jest to, że zachowuje półprzeźroczyste właściwości i zapewnia dostęp światła do pomieszczenia, a jednocześnie pozwala na szybkie i skuteczne promowanie danych produktów czy usług. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się nieco więcej na temat tego innowacyjnego rozwiązania, zapraszamy Cię do zapoznania się z całą naszą ofertą.
Z folią OWV miał do czynienia niemal każdy, chociaż nie wszyscy zdają sobie z tego sprawy. Ozdobione są nią witryny większości sklepów, biur oraz innych obiektów usługowych. Dlaczego cieszy się ona tak dużym powodzeniem? Folia One-Way Vision jest samoprzylepnym materiałem, na którym naniesiony jest nadruk tylko z jednej strony. Jest ona perforowana, co oznacza, że znajdują się na niej małe dziurki. Sposób jej wykonania sprawia, że zachowuje swoje półprzezroczyste właściwości – po przyklejeniu na witrynę sklepu pozwala osobom wewnątrz pomieszczenia obserwować, co się dzieje na zewnątrz oraz zapewnia dostęp światła. Jednocześnie wydrukowana na jej zewnętrznej stronie reklama jest doskonale widoczna dla przechodniów i potencjalnych klientów. Te właściwości sprawiają, że folia OWV pojawia się w wielu miejscach, korzystają z niej zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Najczęściej spotkać ją można w witrynach, szybach okiennych oraz pojazdach – między innymi w szybach autobusów, tramwajów oraz samochodów osobowych i firmowych. Chętnie jest stosowana także na ściankach działowych oraz szklanych elewacjach.